TAQUILLA INVERSA

[Nota en castellano abajo]

L’entitat cultural de la Safor ofereix aquesta alternativa en suport als artistes en temps difícils per a la cultura

“Electrodomèstica”, cicle de música en streaming

A mig camı́ entre el confinament i la desescalada la cultura no s’atura. Aixı́ ho van entenendre des de LaCasaCalba i per aquest motiu va engegar el projecte “Electrodomèstica, LiveStreamMusic”, amb tres propostes úniques de músics professionals al violoncel, també amb la intenció de donar suport als artistes i la resta d’agents culturals implicats. Un cicle que es repren ara en setembre, amb tres actuacions més, de dones que toquen l’acordió.

Amb aquesta proposta LaCasaCalba explora nous formats però també recupera part dels seus origens ens quan fa més de 10 anys, ja portava a terme el projecte musical Electrodomèstica, essent capdavanters en oferir concerts domèstics, per una banda, i per l’altra, amb la creació d’una col·lecció de discos al voltant de les quotidianitat. Ara han adaptat aquell projecte, afegint la modalitat de concert en streaming, que permet gaudir de la cultura en temps en que cal mantenir distàncies prudencials, però sense deixar d’estar en contacte, ni entre nosaltres, ni amb la cultura. 

ACORDIÓ3: 3/09 – 1/10 – 5/11 a les 20h00 al Facebook Live de LaCasaCalba

El següent cicle va dedicat a les dones acordionistes. I tindrà lloc el primer dijous del mes, a les 20h, a través del FaceBook Live de LaCasaCalba. En aquest cas hem convocat a Isabel Latorre (València), amb el seu projecte personal Eixa, ens deleitarà amb el seu toc acordionista, el dijous 3 de setembre. La seguirà des de Bèlgica, Lies Hendrix, l’1 d’octubre. I es clourà aquest cicle amb la canadenca, afincanda a Barx (la Safor), Wendy McNeill, que ens aproporà a l’ànima obscura de l’acordió. Això serà, el dijous 5 de novembre.

Les actuacions tindran lloc a les 20h00 en obert a través del Facebook Live de LaCasaCalba amb la modalitat de taquilla inversa, amb la qual cosa es permet als espectadors pagar el preu que consideren pel que estan veient.

Facebook LaCasaCalba

[Nota en castellano]            

Vuelve el ciclo “Electrodomèstica” de LaCasaCalba, proyectos de música en streaming a través de las redes sociales

La entidad cultural valenciana ofrece esta alternativa para dar soporte  a los artistas en tiempos difíciles para la cultura

 A medio camino entre el confinamiento y la desescalada la cultura no se para. Aixı́ lo entendieron desde LaCasaCalba y por este motivo pusieron en marcha el proyecto “Electrodoméstica, LiveStreamMusic”, con tres propuestas únicas de músicos profesionales al violonchelo, también con la intención de apoyar a los artistas y el resto de agentes culturales implicados. Un ciclo que se retoma ahora en septiembre, con tres actuaciones más, de mujeres que tocan el acordeón.

Con esta propuesta LaCasaCalba explora nuevos formatos pero también recupera parte de sus orígenes cuando hace más de 10 años, ya llevaba a cabo el proyecto musical Electrodoméstica, siendo líderes al ofrecer conciertos domésticos, por un lado, y por la otra, con la creación de una colección de discos basados en la cotidianeidad. Ahora han adaptado aquel proyecto, añadiendo la modalidad de concierto en streaming, que permite disfrutar de la cultura en tiempos en que hay que mantener distancias prudenciales, pero sin dejar de estar en contacto, ni entre nosotros, ni con la cultura.

ACORDIÓ3: 3/09 – 1/10 – 5/11 a las 20h00 en el Facebook Live de LaCasaCalba

El siguiente ciclo va dedicado a las mujeres acordeonistas. Y tendrá lugar el primer jueves del mes, a las 20h, a través del Facebook Live de LaCasaCalba. En este caso hemos convocado a Isabel Latorre (Valencia), con su proyecto personal Eixa, nos deleitarà con su toque acordeonista, el jueves 3 de septiembre. La seguirá desde Bélgica, Lies Hendrix, el 1 de octubre. Y se cerrará este ciclo con la canadiense, afincanda en Barx (la Safor), Wendy McNeill, que nos acercarà al alma oscura del acordeón. Esto será, el jueves 5 de noviembre.

Las actuaciones tendrán lugar a las 20h00 en abierto a través del Facebook Live de LaCasaCalba con la modalidad de taquilla inversa, la cual cosa permite a los espectadores pagar el precio que consideren por lo que están viendo.

TAQUILLA INVERSA

Más información: Facebook LaCasaCalba  – www.lacasacalba.org